Ole kriitiline selle suhtes, mida näed, ja ära võrdle end kellegagi, kes on läbi teinud 20 tundi retušeerimist.

Aitäh Liisile, kes saatis mulle lingi sellele veebiküljele, mis näitab, kuidas ajakirjade kaantel tüdrukuid moondatakse ja kehtivate ilunormide järgi vormitakse.
Ma olen väga nõus selle lehekülje koostajatega, kes ütlevad, et photoshoppimise eest me ei pääse. Veel vähem pooldan ma neid konservatiive, kes leiavad, et sellised asjad tuleks ära keelata. Aga ma usun just meediatarbijate õpetamisse, mida ka see lehekülg proovib teha.

2 kommentaari:

Littlewing ütles ...

Kas on ka miski kanal kuidas meediaõpetajale see jagada, et nad seda kasulikku vidinat saaksid oma tundides kasutada?

kb ütles ...

Kui Sa ise tahad jagada, siis võid lihtsalt seda linki jagada: http://demo.fb.se/e/girlpower/retouch/retouch/

See on rootslastel vist mingi kampaania käigus tekitatud kodukas ja kodulehte ennast kogu sisuga ei paista enam alles olevat.

Aga kui üldiselt meediaõpetajatele jagamisest rääkida, siis ma ei oska öelda, kas neil on oma meililist vms. Miskipärast arvan, et pigem ajab iga meediaõpetaja n-ö vaikselt oma asja ja omavahelist koondumist ei ole veel sündinud.

Tean ainult, et minu sõbrannast meediaõpetaja on vahel mingeid minu leide võtnud siit minu blogist ja klassis jaganud...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...