Jõulupeoks pekk peitu

http://issuu.com/ekspressmeedia/docs/eenaine0311_2/1
Kust tulevad jutud, et ajakirjandusse saab artikleid OSTA? Üheks nende juttude allikaks on sellised kommertsväljaanded nagu Eesti Ekspressi lisa EE Naine. Ükskõik, mis lehega on tegu, tasuks jätta meelde, et sellised lisad on alati tehtud reklaami müümise eesmärgil ja seal seisvatesse "artiklitesse" tuleb suhtuda kriitikaga.

EE Naine tõi meieni eelmisel nädalal artikli "Kuidas jõulupeol seksikas välja näha?" Ühest küljest tundub nagu Ekspressi toimetus annaks meile selles osas nõu. Tegelikult on see pesutootja LaSenza reklaamtekst.


Aga teksti retoorikast. Lugesin kuskilt hiljuti suurepärast mõtet, kuidas reklaamid tekitavad meis tunde, et meil on midagi viga, kuid ostes reklaamitavaid tooteid, ostame me tagasi oma enesekindlust ja normaalseks muutumist. See tekst on ju suurepärane näide selle kohta. Võite sealt lugeda, kuidas peita kehavead (püstitatakse probleem) ja kuidas vormiv pesu teeb imet (toode pakub lahendust).

Lisaks siis korratakse üle ka see, milline on ilus keha: kõrge büsti, peenikese talje ja vormitud tagumikuga.
Vot nii. Jõuluks seksikaks!


Tänud taaskord Liisile, kes mu tähelepanu sellele tekstile pööras.

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...