Grillkanadest
Samal ajal kui Eesti nahaarstid on teinud ettepaneku keelustada alaealistele solaariumid , on Rootsis lahvatanud skandaal, et H&M on oma bikiinireklaamide modellid muutnud liiga päevitunuks.
Suht naeruväärselt kõlab H&Mi pressiinimese vabandus: "We are sorry if we have upset anyone with our latest swimwear campaign. It was not our intention to show off a specific ideal or to encourage dangerous behaviour, but was instead to show off our latest summer collection."
Mis jutt see on, et nende eesmärk polnud teatud ideaali näidata, vaid lihtsalt oma suvekollektsiooni. Aga pange siis need bikiinid kartulikotile selga, kui te ideaale ei propageeri. Ühe turundusinimese suust ei saa rumalamat juttu kõlada. Lisaks ta jahub veel sellest, et tüdruk oligi tumedama nahaga. Aga no siin on ilmselgelt talle vunki peale keeratud.
Kiidusõnad Eesti nahaarstidele. Ainult et ma ei saa aru, miks nad ainult alaealistest räägivad, kui melanoomi haigestumise hulk kasvab vanusegrupis 15-29. Need kõik ei ole ju alaealised.
Nahaarstid peaks jõulisemalt teadvustama solaariumi ohte mitte ainult mõnele riigiametile, vaid nende vastutustundetute artiklite kõrval avaldama ka laiatarbemeedias oma seisukohti.
Aga tõsi ta on - olen isegi lugenud naisteajakirjade artikleid, mis väidavad, et solaarium on ohutum kui tavaline päike. Alles eile istusin trenni oodates ühe SPA kabineti ukse taga toolil ja lugesin nende teenuste brošüürist, kuidas solaarium "parandab ainevahetust ja annab ühtlase jume".
Sildid:
silmakirjalikkus
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar